• Veelgestelde vragen

    • Q:

      Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

      A:

      Via ons contactformulier. Hier kunnen wij op veel momenten een reactie op geven. Dit kan bij bellen helaas niet altijd. Klachten kunnen wij ook beter via e-mail afhandelen, omdat wij dan een passende oplossingen kunnen vinden en dit dan meteen aan u kunnen laten weten. Dit werkt sneller en is ook makkelijker voor iedereen.

      Back to top
    • Q:

      Wat zijn de verzendkosten?

      A:

      Voor proefjes (ongeacht de hoeveelheid) is dit €1,50. Voor alle andere artikelen is dit maar €3,95 en vanaf € 30,- is het zelfs gratis.

      Back to top
    • Q:

      Kan ik mijn artikelen retouren?

      A:

      Ja, dat kan. Alleen de verzendkosten zijn voor uw rekening en de eventuele verzendkosten van de bestelling krijgt u niet terug. Dit om onze prijzen zo laag mogelijk te kunnen houden. Ook mogen producten niet gebruikt of opengemaakt worden. Anders zijn deze voor ons onverkoopbaar. Hiervoor zijn proefjes te bestellen. Sieraden op bestelling zijn voor u gemaakt en zijn dus niet te ruilen. Mocht er iets niet goed zijn? Neem dan contact met ons op en wij kijken of we een oplossing voor u kunnen vinden.

      Back to top
    • Q:

      Ik kan geen keuze maken uit alle geuren en/of make-up. Kunnen jullie mij helpen?

      A:

      Dat kunnen wij zeker. U kunt, via het kopje Advies, een aantal vragenlijsten invullen om zo het juiste advies te krijgen. U kunt natuurlijk ook ons contactformulier invullen. Geef hierbij een goede uitleg van uw wensen, dan kunnen wij u het snelste helpen. 

      Back to top
    • Q:

      Waarom moet ik bij jullie voor proefjes betalen en is het bij de exclusieve zaken gratis?

      A:

      De naam zegt het al exclusieve zaken. Deze vragen veel meer geld voor geuren en daarom kunnen ze andere dingen gratis aanbieden. Voor onze geuren bestaan de proefjes niet. Wij willen u toch de mogelijkheid geven om de geur te proberen en daarom vragen we een kleine vergoeding om dit voor u te maken. U krijgt bij uw bestelling wel altijd iets extra’s. Dit kan een proefje zijn of een actie van dat moment. Wilt u liever geen proefje aanvragen? Dan kunt u advies krijgen over welke geuren dan het beste bij u passen. Omdat het zo persoonlijk is, raden wij wel altijd aan om na het advies toch 2 of 3 proefjes aan te vragen.

      Back to top
    • Q:

      Waarom zijn jullie geuren zoveel goedkoper?

      A:

      Onze geuren hebben geen merknaam en er wordt geen reclame voor gemaakt doormiddel van televisie- en tijdschriftreclames, ook zijn er geen gratis proefjes van. Al deze ‘extra’s’ worden later weer door de klant betaald. Bij ons betaalt u alleen voor de geur en voor de proefjes dus een kleine vergoeding.

      Back to top